Mokėjimo inicijavimas

Kas yra „MIP“ paslauga?

„MIP“ yra saugus, naujos kartos mokėjimų sprendimas, suteikiantis galimybę priimti klientų mokėjimus ne tik iš bankų, bet ir kitų finansų įstaigų – kredito unijų, elektroninių pinigų ar mokėjimo įstaigų. Šie mokėjimai yra pakankamai greiti ir automatizuoti, tačiau apmokėjimo procesą gali sudaryti daugiau žingsnelių. Norint atsiskaityti šiuo būdu, klientas turi suteikti prieigą prie savo sąskaitos licencijuotam mokėjimo tarpininkui*, kuris inicijuoja ir suformuoja mokėjimo nurodymą jo vardu. Kaip ir „Bank Link“ atveju, klientas turi patvirtinti mokėjimą savo banko arba mokėjimo puslapyje – atvaizdavimas gali skirtis, priklausomai nuo pasirinkto banko. Po sėkmingo kliento mokėjimo jūs nedelsiant galėsite pradėti ruošti kliento užsakymą, tačiau piniginių lėšų įskaitymas gali būti šiek tiek ilgesnis nei „Bank Link“ atveju. *Mokėjimo inicijavimo paslaugą teikia „NEO Finance, AB“.

Kaip veikia „MIP“ mokėjimai?

1. Pasirinkus atsiskaitymą per internetinę bankininkystę, klientas nukreipiamas į pasirinktos finansų įstaigos prisijungimo puslapį.

2. Prisijungdamas, klientas sutinka ir suteikia prieigą prie savo sąskaitos licencijuotam mokėjimų tarpininkui, kuris suformuoja mokėjimo nurodymą.

4. Klientui patvirtinus mokėjimo nurodymą, mokėjimo suma nurašoma nuo jo sąskaitos ir pervedama į specialią OPAY banko sąskaitą.

5. Klientas nukreipiamas atgal į interneto svetainę, o sistema automatiškai informuoja apie atliktą mokėjimą.

6. Klientui siunčiamas pranešimas e. paštu apie sėkmingai atliktą mokėjimą.

Savybės:

• „MIP“ – pigesnė alternatyva „Bank Link“ paslaugai;

• atsiskaitymai ne tik per bankus, bet ir kitas finansines įstaigas;

• saugūs ir automatizuoti mokėjimai;

• skirtinga vartotojo kelionė, gali būti daugiau žingsnelių;

• ilgesnis piniginių lėšų įskaitymas;

• netaikoma pirkėjų apsauga (angl. „chargeback“).

Šiam mokėjimo būdui netaikoma pirkėjų apsauga (angl. „chargeback“), kuri yra įprasta atsiskaitymams mokėjimo kortelėmis, kuomet pirkėjas kreipiasi tiesiogiai į jį aptarnaujantį banką su pagrįstu prašymu grąžinti sumokėtas lėšas. Šiuo atveju pirkėjas, būdamas nepatenkintas savo pirkiniu, gali kreiptis tiesiogiai į pardavėją su prašymu imtis atitinkamų veiksmų, siekiant išspręsti susidariusią situaciją.

Paslaugų kaina be jokių paslapčių!